Alla inlägg under november 2010

Av Marielle - 27 november 2010 23:07

Har varit inaktiv ett tag nu....men inte med vilje utan med alldeles för mycket att göra :P

Jag och Julia har vart på stocken och haft enormt kul en torsdagkväll i novomber, citat: "you are the most beutiful swedish girls  have ever meet".

Vi har varit på lammskallegasque på gotlands nation och jag hade askul! Föfest med dessa underbara tjejer :)

  Servering av lammskallen  Lammskalle med tunga och allt!    Snaps med linsen från lammögat som de modigaste tog...  Saffranspannkaka med psalmbärssylt :9          Puben


Jag och tre till tjejer på skolan anordnade Näringslivsdagen 2010 på skolan(samma som en arbetsmarknadsdag). Det var jättekul och väldigt lyckat :)


Återbjudningar igår...

Morgontrötttema med många roliga lekar

För att sedan fortsätta till kåren. Dansa hela natten :P

Kåren stängde två och efterfesten var på upplands.

Kom hem 08.20 imrose, men det var de värt...så jävla roligt!

     

Konstiga ställningar och roliga lekar

                                              Morgontrött var temat ja :P

Av Marielle - 9 november 2010 09:58

Mycket bättre i förkylningen idag.....har så mycket att göra nu...men det blir nog bra, hämta ut biobiljetter, laga massa mat, och plugga.....men det blir nog bra :P


Helgen var såååå rolig....fan va vi hade oss...dansa överallt spla twister och bara ligga i människohögar;)

Haha...detta lär vi göra om snart. Idag ska jag göra lever



Av Marielle - 6 november 2010 09:42

Sovmorgon idag då....ja...de gick ju bra....vaknade redan klockan 8! Ajjja tror det har något att göra med att jag har supermycket att göra...men..men....idag ska jag i alla fall till Desirée med Jan på inflyttningsfest....Maskerad!!! =D

Jag ska vara en bloding djävul.....mer uppdateringar kommer imorgon


Tjao

Av Marielle - 5 november 2010 21:20

Igår var jag till Hofors och träffade pappa, farmor, mormor, mfl. sedan hade jag och Jan myskväll <3


Idag har jag vart en vända på stan och sedan har jag träffat mamma. Nu är det fredagsmys med film och tillbehör framför soffan :)

Av Marielle - 3 november 2010 00:04

Titta på klockan redan 00.05....jag ska bara plugga en liten stund till...imorgon är det möte med Layout killen på kåren vid klockan elva, men jag å sara sak ses vid halv för att ringa tryckeriet och gå igenom några småsaker till innan så att allt är förberett.

Sängen lockar...snart så....

Av Marielle - 2 november 2010 21:54

Vaknade imorse av att telefonen ringde....ett företag till UND som vill halite information....så det var väl bara att kliva upp och sätta sig och skriva och det är vad jag har gjort idag...ska bli s sjukt skönt att åka hem imorgon. Jag och Julia satt nyss och hade lite heart to heart :) Pratade om allt och inget....hon orkade inte plugga mer för kvällen och jag behövde en rast.

Annars har det vart ganska mycket fokus på plugget idag...fick även ett samtal från Maria idag som satte eld i baken på oss på UND ;) Nu har vi fan bråttom...men allt fixas imorgon innan hemfärden...ska även kanske träffa en tjej som jag inte träffat på många år, en gamal ridskolekompis, ska bli sjuk roligt :) Hoppas bara att hon hinner ner innan jag ska åka upp....and thats my life ;)

Av Marielle - 2 november 2010 00:17

Sitter forfarande och skriver och kommer nog att göra det ett litet tag till. just nu tycker jag inte om min kropp. den säger att det är dags att gå och sova nu. men för det första är jag fortfarande pigg(övertrött), för det andra vill jag bli klar och då måste jag skriva nu när jag har fokus och är inne i det hela. Nu när jag har flyt. Samtidigt så börjar det kännas som att jag snart ska må illa...som sagt jag tycker inte om min kropp, varför sk du må så....du får sova sen när detta är klart....jag vet att detta kan låta sjukt, men thats my life just nu.

Av Marielle - 1 november 2010 22:22

att vara människa och där brast det....på något sätt...det är okej....



Skapa flashcards