Alla inlägg under februari 2011

Av Marielle - 19 februari 2011 14:56

Det är dagens tema för maskeraden som Elettra bjöd in mig till ikväll :)

Vi ska först ut och äta på en av flogstas pizzerior och sedan gå vidare hem till hennes kusin Linnea som håller i det hela. Där ska vi se på melodifestivalen och bara umgås. Vad jag ska klä ut mig till? Tror det blir ett barn, men inte helt hundra än, det visar sig :P


För övrigt så gick tentan okej och jag hoppas hoppas hoppas, men jag tror mest på att jag kanske får en restuppgift :P

Av Marielle - 15 februari 2011 08:33

Sitter nu och väntar på Elena, ska sitta och tentaplugga med henne idag, dan innan tentan...GAH! Är nog lite nervös...för jag vill verkligen klara den här tentan. Har suttit varje morgon nästan mellan 8-9 och pluggat med Elena...jag vill jag vill jag vill!

Helgens tenta plugg gick sådär..vart lite depp så jag kände typ inte för att göra någonting uatn var bara helt nere och det kom och gick....

Kursen som vi läser nu kommer att bli mycket hektisk om man inte redan kan säga att den är det:P Tror att det är lite av den stressen också:P

Just nu vill jag ha semester och bara åka bort...

Ovido - Quiz & Flashcards