Alla inlägg under april 2011

Av Marielle - 26 april 2011 20:17

Japp dee vad de har vart idag+lite plugg :P

och nu är de snart dags att sova :P


viktpejl.se 


jättebra hemsida om man vill ha koll ;)

Av Marielle - 24 april 2011 15:34

Känns som att jag reste till finland igår och snart är det tillbaka till vardagen :P

Idag åt vi oxfile och potatis och sedan memma och prinssestårta till efterrätt :9

Sedan hade Jans farmor köpt varsitt ägg åt oss, men inte som i Sverige där det är stora påskägg nog för att de har det här också. Nej de var mignognägg eller något sådant konstigt hete de, men de e säkert jättegoda för de är fazerchoklad, MUMS! Fast de blir nog tidigast senare ikvä'll som jag tar de för nu är jag såååå mätt. Ikväll blir de till att packa för imorgon åker båda jag och Jan hem och då är de bara att börja fixa inför valborg:P

Av Marielle - 23 april 2011 17:26

Idag fick vi kliva upp vid elva för att vi skulle in till ett köpcenter som är jättestort här som heter Sello. De mesta var ganska dyrt eller så fanns de i Sverige, men de var en butik som hete Seppälä som hade en massa fint, men det blev bara en klänning som var ljusblå med ett svart band som jag tänkte ha på bröllopet i sommar :) Hade jag haft med pengar nhadejag nog också köpt en annan jättefin svartvit klänning.

Vi åt pizzabuffe och sedan gick vi och handlade, jag handlade hem en hel del finsk lakrits :9

Nu är jag helt slut men glad :D

Av Marielle - 22 april 2011 15:18

Stressa in ie de sista men nu är jag i finland med Jan<3

flygresan gick bra fick bara lite ont i ena örat vid starten.

Jan kom och möte upp mig på flygplatsen, igår hände inte så mycket vi åt när vi kom fram och Jan bakade bullar.

Idag sov vi länge och Jan och hans pappa gjorde schnitsel med potatismos :9

Jag har lite träningsvärk idag också efter första löpturen. Jag har med mig mina saker hit, men kan inga rundor så som de ser ut nu får de nog i så fall först bli en promenad så att jag får koll på stället annars så har jans faster en spinningcykel i lägenhetn som vi bor i nu när vi är här :)

Av Marielle - 20 april 2011 17:59

Idag blev det första löprundan för våren och det kändes riktigt bra, nu rä det bara att försöka att hålla i det :)

Åker till finland imorgon och ska fira påsken där.

Så nu är det bara att packa och handla lite matsäck :9

Av Marielle - 17 april 2011 20:14

Denna vecka har inte vart nådig, första paniken på fredagen när jag inser att jag inte har med mig min legitimation när jag ska lämna in tentan

Andra paniken idag när jag kliver av bussen och inser att min väska inte är med mig


Min legitimation låg hemma i en annan väska och min väska låg kvar hemma hos Jan.

PUH!!! Man kan bli svettig för mindre ;)

Av Marielle - 14 april 2011 12:30

Hell yeah!!! For a second at least :P

Har hur mycket som helst att göra just nu. Söka kurser osv. C-uppsats och tenta, OMG.

Vad gäller 100dagarsutmaningen har den gått bra och dåligt :P

Dåligt då jag inte justerat kosten speciellt mycket och den biten inte gått så bra, däremot har jag gått ut och gått en gång om dagen vilket definitivt är ett steg i rätt riktning :)


Lyssnar på en jättebra artist victoria justice


Av Marielle - 6 april 2011 08:08

http://varstafeta.shapemeup.se/2011/04/05/tavling/#comments


 


Pratade med Dess igår som var på mig om denna tävling, så okej, nu är jag med så får vi se hur det går :P

Ovido - Quiz & Flashcards