Alla inlägg under december 2011

Av Marielle - 31 december 2011 17:07

Nyår och allt, men jag och sara var ut på dagen och sprang 5km! Nu doftar det gott i lägenheten och snart blir det filé mignion eller hur det nu stavas :P samma som black and white i alla fall :)

Vrålhungrig efter mina 5km :P

Får se om de blir några bilder ikväll...men det kommer att bli juättekul i alla fall :D

Fyrverkerier vid örebro slott, grevinnan och betjänten och en gammal goding, nämligen "plankan"

Jag längtar ;)

Av Marielle - 30 december 2011 21:49

I am on a roll...tredje passet precis avklarat och imorgon blir det fjärde med sara :)

Idag blev det också 3,9km fast jag tog inte tid utan tog min tid ;)

Nu dusch, sen äta, sen packa sen sova....zzzzz......


I am on top of the world!

Av Marielle - 29 december 2011 23:31

Yep nu är andra passet avklarat med sara i telefon. Jag är mäkta stolt att jag kom ut fast det blev så sent, därav sara i luren :P Det blev tre varv idag, nu när jag kom hem kollade jag eniro och ett varv är 1,3km, jag trodde de var 1,2-1,3km men jag hade inte reflekterat över det så mycket. Det var först när sara frågade mig hur långt blev det då? och jag svarade 3,9km som jag insåg vad jag hade presterat och jag är så glad stolt ja ALLT just nu :D Jag vet dessutom att jag hade orkat ett varv till och då hade det blivit 5,2km! Gah! Det är så ofattbart för mig att jag orkar så mycket, man inser verkligen inte sin egen förmåga :P

Av Marielle - 28 december 2011 21:40

Yep, nu är första löppasset avklarat och ett steg i rätt riktning. Jag vill ännu inte avslöja vad målet med detta är, men jag kan säga att två delmål är 1. bättre kondition till spexdansen 2. slå min tid på tjejruset 2012(5km, förra året 42min och 44sek).

Ovido - Quiz & Flashcards