Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Vad händer???

Av Marielle - 1 november 2011 00:06

Anledningen till att jag inte har bloggat på länge:

1. En dator som inte gör som jag vill

2. Har haft FÖR mycket att göra

3. Har väl inte mått jättebra hela tiden heller...


Men vad är de då som har hänt....

Jag var fusksmåtting

Jag var med och fixade och genomförde slektträffen

Jag har gått på en massa middagar (Sångboksmiddag, kommitémiddag, älgmiddag, SLEKTmiddag)

Jag har gått på min kusins bröllop och de var så FINT, VACKERT och alla andra ord som beskriver LYCKA

Jag och Jan<3 har firat 5år den 23september


Det har givetvis vart en hel del festligheter också, men de orkar jag inte dra nu, de jag kan säga är att jag å Jessica äger festen ofta ;)


Förra helgen var de SLEKTfesten och då jag är med i slektkommiten så blev de mycket att göra. Jag var även toastmaster på middagen :P Mitt schema såg ut typ så här:

Fredag:

9-12 skola

12-16 handla mat

18-21 föra in budget från handlingen

21-22 fixa sig

22-03 halloweenfest i flogsta höghus tema FLIPPAT och de var det

Jag: "Hej Jag heter Amii"

Anna: "Hej Jag heter Amii"

Jag: "Med två i"

Anna: "För två är bättre än en"

Det var många som tyckte att vi var ganske så läskiga :P Alltså FLIPPAT


Lördag:

8.00 Uppgång

10.00 Kårhuset fixa för festen

18.00 står i garderoben och tar emot folk

19.00 ingång till syltan

19-23.15 Middag, med massa upptåg och springande fram och tillbaka för min del, men fan va KUL de va :D

00.00 till kåren med serveringspersonalen och på släppet DANSA DANSA

02.00 ut med allt folk, städa och åka hem

04.00 hemma(nutid 03.00)


Söndag

10.15 Kåren och städning

16 hemfärd och sedan sova och vila


Roliga saker som hände:

Jag träffade en gamal kompis till mig och min bror från Hofors

Jag buggade åtminstone till en låt

DANSA DANSA

Min mittemot bordsherre var en killa jag träffa på festen dagen innan = internskämt vid bordet


Idag

Måndag har jag

.....

jag vet inte, men jag och anna gick ut och sprang i alla fall 3-4km

jag räknade kassorna från festen och kom fram till att den gick runt

jag fick hem mina lösögonfransar som jag ska ha på mig på lördag :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle - 18 mars 2017 15:31

Hej, Med en trasig dator tappade jag helt att skriva här då min backupdator stänger av sig om man har mer än en flik uppe. Magen går som vanligt upp och ner, men det känns som att det blivit lite bättre sedan jag började med min nya kosthållning ...

Av Marielle - 9 mars 2017 21:43

Har känt av handen lite den här veckan.   Fötterna går långsamt framåt och jag rehabar varje dag. Pratade med sjukgymnasten idag som tyckte att jag skulle gå till en ortopedtekniker för att se omjag eventuellt behövde nya inlägg. Så jag bokade ...

Av Marielle - 20 februari 2017 22:29

Hej, Tiden bara försvann. Jag har träffat dietist och fått mer hjälp med fodmap. Jag har sköt mig, men får vissa dagar halsbränna. I fredag mådde jag dåligt med magen.  Jag hoppas att det är som dem säger 3-4veckor och sedan stbilare mage. ...

Av Marielle - 14 februari 2017 21:26

Idag var en dag med mycket att göra.   Frukost: Havrekuddar Rismjölk   Lunch: kyckling tomat paprika bladspenat gurka   Mellanmål: Risbröd jordnötsmör   Middag: Flutenfritt bröd skinka   Mellanmål: risbröd ...

Av Marielle - 13 februari 2017 21:51

Det går upp och ner, men jag har börjat komma in i det lite.   Frukost: Rismjölk Naturell granola på bovete   Lunch: kyckling bladspenat gurka tomat paprika   Mellanmål: vit chiapudding på rismjölk jordgubbar   Midda...

Ovido - Quiz & Flashcards