Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Marielle - 20 juli 2011 09:28

Det är soligt ute och att tro att man kommer att hinna blogga mer under sommaren är ju en ren lögn.

Men för att sammanfatta de veckor som varit.

Den där helgen med Anna var jättekul vi dissade krogen och satt hemma och kollade på film, vi gick på stan och fyndshoppade på vero moda 3plagg för 120kr!

Midsommar var också najs, vi grillade nere i Uppsala, jag och Anna dansade kringe en midsommarstång och på midsommardagen gick vi ut på BJ's riktigt najs.

Har också hunnit upp en sväng till Haparanda på bröllop. En kompis till Jan gifte sig och Jan var bestman. Det var verkligen jätteFINT och vi hade väldigt roligt på bröllopet. Festen höll på till 4 på morgonen så jag och jan kom väl inte hem förrän 5 eller något sånt, min buss hem skulle gå 08.30, jag vaknade 11.00 PANIK! Allt löste sig genom att jag fick åka hem med Jan två dagar senare, ringde jobbet och det var lugnt. Hann bada i Östersjön och basta.

De senaste helgerna sen har jag bara tagit de lugnt, tagit igen mig lite och nu till helgen blir det den årliga tjejträffen :D

Ovido - Quiz & Flashcards