Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Marielle - 2 juni 2011 16:00

Ja, de kan man lugt säga att det har vart. Det har hänt så otroligt mycket på senaste tiden, men mestadels har det berott på pluggandet att jag inte orkat eller funnit tid att blogga.


Här kommer jag med som som sommaren och plusen börjar slå kan inte förklara och allting börjar om om om igen...


Yes har tänkt mig nån form av nystart på bloggen, inte byta bloggadress eller något sådant, bara försöka att blogga mer helt enkelt. C-uppsatsen är snart klar och sommarjobbet ser ut att fixa sig så att jag överlever den här sommaren också ;P


Annars har jag varit med vid en videoinspelning, en musikvideo som ännu inte kommit så jag ja vet inte om jag blev med i själva videon, men jag hade askul på själva kvällen i alla fall :P

För er som undrar är det Deadline som kommit ut med en ny sommarplåga "SHOT!"

Den premiärspelades den först juni på Kalas i Uppsala och har ännu inte kommit ut på youtube och sådana sajter.

Jag väntar spännt...


Annars så har jag cokså varit med  och sprungit tjejruset med en pompis, vad gäller träning så har det mestadels varot promenader under hela våren så gissa om min kropp fick en chock när vi sprang(joggande) 5km utan att stanna för promenad eller något sånt och det endast tog 44,40min!!!!

Jag var så NÖJD.

Tiden som jag hade satt upp som ett mål men som jag egentligen inte trodde på var 50 min och jag klarade det med bravur L:D

Jag var jättelycklig och jag känner mig fortfarande stolt :P

Ovido - Quiz & Flashcards