Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Marielle - 15 juni 2011 11:50

Skulee ha tvättstuga imorse men försov mig så att de får bli imorgon istället.

Ska från och med idag jobba 13-21 också:)

Så ska strax ta lite lunch:P


Nu kan man verkligen säga att de är sommar igen, har snart bott hos pappa en vecka och jobbat. Längtar till på fredag när jag och Anna ska gå ut:)


Men det får mig också att tänka på förra sommaren och hur det än är så hoppas jag att denna sommar blir bättre än den föra, för det som jag gick igenom då vill jag inte återupplave igen. Samtidigt tänker jag också såklart på allt kul som hände och jag hoppas att denna sommar blir ännu roligare :P

Lite tråkigt bara när varannan helg går bort till jobb, men så får jag å andra sidan igen det i form av pengar i juli så att jag kan göra en massa kul då och verkligen gå loss istället för att behöva tänka på varenda lite krona som de såg ut att bli i början på sommaren:P Nog för att jag håller i pengarna ändå, men jag kan göra lite mer;)

Men ska försöka att spara så mycket som möjligt till Riga resan som jag ska göra med ett par kompisar i slutet på sommaren :D

Ovido - Quiz & Flashcards