Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Marielle - 16 oktober 2010 11:25

Hittade jag två Marilyn Monroe tavlor för 20kr!

Så här såg den ena ut

 

tagen från google bilder


Har fört över lite bilder från kameran nu så egotrip ;)

             


Av Marielle - 16 oktober 2010 09:43

Jag är extremt stickrädd och jag funderar på att ta håll i öronen. har pratat med Julia om det i någon vecka nu och hon förstår mig och stötar. Så igår så gick vi till en piercingstudio och frågade hur det gick till och om de kunde göra båda exakt samtidigt. De gjorde med nål och alltså inte samtidigt så det blev ett no no. Gick sedan till en annan som hade pistol och som kunde göra båda samtidigt, men jag hade så ont i  magen och var så nervös då att jag sa att jag skulle tänka på det. Nu sitter jag här och funderar...

Julia sa att om jag ville kunde vi ses på stan imorgon efter hennes jobb...

Jag funderar, på något sätt känns det inte lika farligt som en spruta, men jag är fortfarande rädd och nervös.

Ovido - Quiz & Flashcards