Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Marielle - 9 januari 2011 00:38

Borde kanske döpa om min blogg till det och hur kommer det sig att jag är som mest studiemotiverad mitt i natten?

Ja du, men nu blir det lite gjort i alla fall, håller på att skriva hemtenta just :P

Funderar på att sätta mig och läsa till tentan istället då jag börjar att tappa fokus....vilket gör att jag kanske bara babblar på istället för att skriva något vettigt. som nu är jag mer fascinerad av mina naglar än att titta på vad jag skriver :P


Min dag idag då....pluggat, vart en sväng till stan och handlat. Mat först och främst, men sedan hade jag även tappat bort min vantar så jag köpte 2st par för 40kr på Cubus(fingervantar). Jag köpte även knallrosanagelack(därav min distraktion) och ett genomskinligt som förstärker naglarna för 40kr...egentligen så hade jag redan en del genomskinliga, men jag använder det mycket så de kan aldrig bli för mycket ;)

Sedan var jag också in en sväng på MQ och köpte ett par jättesnygga Björn Borgtrosor som nu var på rea :) (Annars hade jag nog inte köpt dem).

 

Foto: Björn Borgs hemsida

Ovido - Quiz & Flashcards