Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Marielle - 13 januari 2011 13:28

Hemtentan är så gott som klar så nu är det bara att plugga plugga plugga til tentan som är imorgon :P

Men först frukost :9

Måstekomma ihåg att ringa mammma idag också så att jag vet hur det blir i helgen, min morbror har nämligen fyllt 50år och vi sks fira honom på lördag :)

Men då mamma bara har en bil med 4st platser så ska Jan ta med sig carmelito ner på fredag och sedan får han åka tåg hem på lördag då jag och Jan ska ut och äta på restaurang :)

Av Marielle - 13 januari 2011 02:21

min kropp har inte upptäck det där med att den måste sova för att ta igen sig....sitter och skriver det sista på hemtentan nu och har nestämt mig att det får ta den tide tar, men att den ska bli klar nu...slutar inte förrän den är klar...samt kommit fram till att jag vissa gånger är lite för överambitiös och då det i många fall är bra måste jag jobba med det så att jag inte stressar ihjäl mig...som nu typ, men ändå. Idag har annars varit en ganska givande dag har pluggat, pluggat och puggat ätit och pluggat :P


Nästa vecka har jag cokså en massa att gör...börjar ny kurs. Ska ta mer seriöst tag i träningen och göra maxtester min 6 veckor är slut och det kändes knappt som att de började så förväntar mig inga underverk här inte :P

Ska mest troligt göra om utmaningen med viss modifikation och vissa ändrinar som passar mig bättre som att istället för att jag ska ha klarat av 150km ska jag ha intesnitetstränat mer osv. Detta då löpbandet inte är min bästa kompis och jag är mer för att gå på kickboxningn eller dans elle aerobics eller gympa och det är svårt att mäta i kilometer ;)

Ovido - Quiz & Flashcards