Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Marielle - 30 januari 2011 11:36

snart klar med ett arbete till som ska in...de e så skönt när man börjar att se ljuset i tunneln och inser att snart kommer jag fram :)

Jan åkte igårkväll och efter det kunde jag inte somna så då tog jag fram papperna och började läsa och skriva och jag är snart klar. Borde senast bli klar imorgon allt beror lite på hur tröttheten slår till idag:P

Funderar på att ta första kaffen snart, måste ändå vara uppe till fyra eller nån gång runt den tiden då jag och julia ska ha husmöte, men sedan är det säng säng säng....

just nu så känner jag som att jag skulle kunna somna om jag la mig på tangentbordet, visserligen skulle det då bli mycket skrivet ;) Men det skulle inte bli något vettigt skrive :P

Jag tror egentligen att jag inte kunde sova var en kombination av att vakna klockan 2 på dagen och att jag och jan åt på Texas Longhorn och det var en jättestor portion, men det var jättegott och jag hade typ inte ätit på hela dagen så jag åt upp nästan hela:P


Fredagen var mycket rolig. Tog en fika med mamma på stan då hon va på utbildning med jobbet i Uppsala. Efter det blev det fest hemma hos mig och Julia och vi hade jättekul, vi försökte att komma in på BJ's men de var så lång kö att när vi började närma oss sa de att de inte släppte in några fler. då blev det efterfest hos Joar och sedan hem och äta en pan pizza innan vi somna klockan 4 på morgonen :P

Ovido - Quiz & Flashcards