Alla inlägg den 2 september 2010

Av Marielle - 2 september 2010 23:47

Idag fick jag meddelande om att hämta min mobil från onoff. Jag började visserligen inte förrän klockan 13.15 idag, men jag ville inte riskera något så egentligen tänkte jag hämta ut den imorgon, men så fickvi sluta en timme tidigare än vad som var tänkt. fort på nästa buss in till stan för att sedan byta buss ut till onoff. Hämtade mobilen och fort tillbaka till skolan igen. NU(Näringslivs Utskottet) skulle nämligen sälja korv på småttingbollen idag. Det var riktigt roligt även om det var som alla tidigare år. Alla i styret fuskar och domaren blåser bara av på det som nollorna gör. Vilket leder till att domaren blir kastad i Fyrisån:P

Fick skjuts hem av Erik så fick han se var jag bodde, då han ska sova på min soffa på lördag efter sångboken(han bor i stockholm annars). Jag ser verkligen fra emot den middagen. Det ska bli jättekul, årets första middag :)

Nu har för övrigt Joels mobil gett upp istället. Så han har nu julias reservmobil. Nästa vecka kommer att bli intensiv. jag har bara ett seminarium på 2h på fredagen, men vi har grymt mycket självstudier och så var det den där duggan den 13september...men det ska nog gå.

Var in på internetbanken idag och såg att pengar rullar in imorgon. Gissa om jag blev glad :D Nej om man skulle sova kanske???

Ovido - Quiz & Flashcards