Alla inlägg den 6 september 2010

Av Marielle - 6 september 2010 22:54

Ett tag sedan nu igen. Hade tänkt skriva igår, men ag var helt klubbad av en förkylning så det gick inte alls:( Jag bara kollade serier och vilade. Var som sagt ner till min morbror på besök...var ett tag sedan jag såg dem så det var skönt att få träffa dem igen. Efter beöket var det bara att hoppa på tåget från Linköping och upp till Uppsala igen för att gå på sångboksmiddagen. Så jävlakul:D Fick göra en massa saker som jag inte gjort förrut :) Dock så kom det med ett pris. En ej fungerande hals pga alla sång(skrikande), ett ej fungerande huvud pga alkohol och förkylning, en rinig och täppt näsa pga allergi(?) och förkylning = ingen bra dag. Iadg var det in till skolan vi 10 och träffa Sara och planera lite. tanken var att vi skulle ringa runt lite, men både hon och jag var sjuka så det gick ej. Sedan hem och vila för att sedan åka och träffa några och planera annat kul med Julia ;) Mer än så skriver jag inte just nu...men nu ska jag sova så att jag orkar att plugga imorgon :P

Ovido - Quiz & Flashcards