Alla inlägg den 28 september 2010

Av Marielle - 28 september 2010 12:27

Ja allt kommer i andra hand känns det som när man börjar att plugga igen. Jag har för många bollar i luften:P som vanligt då, men det är bara att kämpa på. Jag behöver en ny dator:( Jan hade fixat den innan han åkte i lördags och på lördag kväll så krashar den igen...sen funkar den på söndag morgon:) Men hur länge då? Alltså den funkar fortfarnde, men paniken när den krascha var fan inte kul.

 

Söndagen blev bra eller inte, fick restora min dator istället för att plugga. Julias mamma och bror kom på besök vilket var väldigt trevligt:) Vi åt TACOS så gott:9

 

Lardagen med Jan var jättemysig förrutom när min dator krascha. Filmen var bra enligt mig enligt Jan inte så bra...men..men...

 

Gårdagen ´bestod av skola, plugg, und-planering och en lång promenad med Julia för att få luft.

 

Bakade också amerikanska äppelmuffins till Maria kommer på torsdag :9

Ovido - Quiz & Flashcards