Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Lycka :D

Av Marielle - 13 september 2010 23:07

Jag vet inte om jag har sagt det men detta års nyårslöfte var att inte äta godis, vilket jag har hållt hittills. Detta har såklart lett till att jag har droppat lite i vikt 6-7kg sedan nyår. Ta mig inte fel nu jag har vrit mycket nöjd med det men jag vill ner 3-4kg till. Jag har många par jeans i garderoben som en gång har passat men som inte passat på ett litet tag nu. Jag har tänkt ett litet tag nu på att fan jag borde ju prova dem och se hur de sitter i alla fall. Det första paret jag tar fram och drar på mig sitter faktiskt bra och jag börjar fundera på vilket par det var(har 10par jeans) och kommer till min förvåning fram till att det är det paret som typ suttit bra förut men varit väldigt obekvämma vilket de inte var nu...jag börjar tänka och tar med en mod till mig och tar ut mina måljeans som jag köpte förra sommaren nån gång på rean(de satt inte bra när jag köpte dem). De går upp över låren och över rumpan. Jag får igen dem utan några större problem och...de sitter BRA :D

Jag var så glad...det är lycka kan jag säga. Jag var tvungen att gå ut och visa Julia och jag säger jag har köpt nya jeans. Jo de sitter bra får jag till svar, de var fina. Varav jag utbrister att det var mina måljeans.

I'm so happy happy happy ^^

Detta betyder att nu kan jag ha alla jeans i min garderob:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle - 18 mars 2017 15:31

Hej, Med en trasig dator tappade jag helt att skriva här då min backupdator stänger av sig om man har mer än en flik uppe. Magen går som vanligt upp och ner, men det känns som att det blivit lite bättre sedan jag började med min nya kosthållning ...

Av Marielle - 9 mars 2017 21:43

Har känt av handen lite den här veckan.   Fötterna går långsamt framåt och jag rehabar varje dag. Pratade med sjukgymnasten idag som tyckte att jag skulle gå till en ortopedtekniker för att se omjag eventuellt behövde nya inlägg. Så jag bokade ...

Av Marielle - 20 februari 2017 22:29

Hej, Tiden bara försvann. Jag har träffat dietist och fått mer hjälp med fodmap. Jag har sköt mig, men får vissa dagar halsbränna. I fredag mådde jag dåligt med magen.  Jag hoppas att det är som dem säger 3-4veckor och sedan stbilare mage. ...

Av Marielle - 14 februari 2017 21:26

Idag var en dag med mycket att göra.   Frukost: Havrekuddar Rismjölk   Lunch: kyckling tomat paprika bladspenat gurka   Mellanmål: Risbröd jordnötsmör   Middag: Flutenfritt bröd skinka   Mellanmål: risbröd ...

Av Marielle - 13 februari 2017 21:51

Det går upp och ner, men jag har börjat komma in i det lite.   Frukost: Rismjölk Naturell granola på bovete   Lunch: kyckling bladspenat gurka tomat paprika   Mellanmål: vit chiapudding på rismjölk jordgubbar   Midda...

Ovido - Quiz & Flashcards