Alla inlägg den 20 december 2010

Av Marielle - 20 december 2010 23:31

Har nu pratat med Anna(från göteborg) i över två timmar och det är så roligt att höra allt som händer. Har inte träffat henne på länge nu, men det är som att ingen tid passerat och hon är en sån där vän som man kan bara plocka upp tråden med även om man inte har hörts på flera månader.

Idag är som tidigare sagt en happy...happy...happydag! :D

Av Marielle - 20 december 2010 20:51

Här kommer då veckans utmaning:


Det är som sagt 2000trappsteg samt att jags ska skriva ner 3 saker jag är tacksam för varje dag :P


Vad gäller grundutmaningen är detta vad jag ska göra varje vecka för att vara i fas med den:


150km/6= 25km/vecka

30 träningspass/6= 5st träningspass/vecka

1h plankan/6= 10min plankan/vecka

500armhävningar/6= 84 armhävningar/vecka

20min jägarvila/6= 3min och 20sek jägarvila/vecka

4st intervallpass utsprida under dessa 6 veckor


YOU CAN DO IT!



Av Marielle - 20 december 2010 19:15

Just nu så känns det så bra...har precis kommit hem från träningen och mår så där bra som man bara gör när man har tränat och rört på sig :D

har redan avverkat halva veckoutmaningen på friskis stairmaster och nästan halva veckans distans också :D

happy..happy..happy!!!


Lyssnar just nu på julmusik :D

Nu MÅSTE jag äta!

Av Marielle - 20 december 2010 09:52

Inte lika mycket träningsvärk som jag trodde :P Mest i axeloch skulder partiet, jag ska inte ropa hej än för jag brukar nämligen få mest träningsvärk två dagar efter träning....hur fan kommer jag då att må imorgon :S Nej det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig iväg till gymmet idag ;) För sanningen är ju ändå den att jag mår väldigt mycket bättre efteråt :)

Annars går dagen till upppackning och pluggande :P

Ovido - Quiz & Flashcards