Alla inlägg den 31 december 2010

Av Marielle - 31 december 2010 13:45

Sitter här i pjamas ska strax gå coh göra mig iordning. Jan har äntligen kommit hem <3

Vi skulle egentligen ha gått på resturang idag, men kom fram till att det inte var värt det om vi måste stressa som det ser ut nu så vi tar det en annan gång...nu ska vi hämta upp mat någonstans istället :P

Sedan bär det av till Dess ikväll, hon och jag har anordnat en gemensam nyårsfest :P

Det bjuds på chips och godis, men dricka får man fixa själv ;)


Igår var inge bra dag....jag pluggade en del och fixade massa, men jag hade sån ångest för att jag känner att jag inte har pluggat tillräckligt och det är så mycket och göra...

Men det blev i alla fall en promenad med Anna runt kålgårn :P


Imorgon ska vi fira min farbror som fyller 50! Grattis till honom :D

Så med andra ord kommer jag inte ha så mycket tid att skriva :P

Ovido - Quiz & Flashcards