Alla inlägg den 30 december 2010

Av Marielle - 30 december 2010 14:04

Året började bra med vänner i Örebro där det skålades in :D Little did I know...

våren var hektisk och full med saker att göra, mycket plugg, arbete med kåren och fest...träningen gick bra i början på året för att sedan helt stanna av i maj för att sedan återupptas  lite då och då, men först på riktigt nu :P

Under året har jag fått en hel del nya vänner, kommit närmre vissa gamla vänner, medan man nästan växt ifrån andra.

Sommaren vill jag säga var awsome...men det är nog med ganska mycket modifikation, men kul hade jag någonstans på väge i alla fall :P

Hösten har varit världsomvälvande för min del, mycket jobb med mig själv skola kåren....okej jag erkänner skolan böev lite lidande nu på hösten, men det hade sina naturliga förklaringar för när ma inser att alla inte lever för evigt eller så länge som man trott blir det mycket att ta in....

Jag hoppas och tror att det nya året ska bli bättre, men det är bara framtiden som vet ;)

Snart dag att börja skicka in cv till en massa jobb :P

Måste se över mitt cv har trots allt lite att lägga till.....i sommar vill jag vara överallt, men vi får se vart jag hamnar :P

Ovido - Quiz & Flashcards