Alla inlägg den 27 december 2010

Av Marielle - 27 december 2010 22:34

Var över till mamma och åt lunch med Jasmine idag. Sedan begav jag mig ner på stan för att möte upp med Anna. Vi skulle gå och se Narnia och var tvungna att hämta ut biljetterna tidigare så vi strosade lite på stan efter det. Hittade en kedja som jag lettat efter för 56kr! och så hittade jag "shoes A-Z" på akademibokhandeln som jag hade rabattkupong på så jag köpte den med.

Vi gick och såg på Narnia i 3D på engelska efter det och den var mycket bra, även om elvaåringarna som kom ut efter oss inte tyckte det ;) För övrigt första 3D-filmen som jag sett :O

Jan ringde idag också <3, saknar honom redan somnade i soffan inatt för att jag inte blev riktigt trött och inte ville ligga själv i den där stora sängen :Psisådär lagom mörbultad när jag vaknade, daens utmaning är klar jag har gått 4km alltså till och från stan :P

Ovido - Quiz & Flashcards