Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Marielle - 3 augusti 2010 22:07

Japp nu är det färdigpackat inför flytten på fredag. Imorgon kommer det nog tyvärr inte att bli så mycket uppdaterat förrän på kvällen, då jag har ett packat schema. 06.30 Gå upp och ge mamma en hejdåkram. Gå och lägga sig igen alternativt packa ner de rena och förhoppningsvis torra kläderna från tvättlinan. 08.00 Kliva upp och göra sig iordning, ta bussen ner på stan. 10.00 möta upp Amalia (Sweet november life of Amalia) för en fika på waynes innan jag tar tåget till Uppsala 11.34 13.30 ankommer jag till uppsala och beger mig till Studentstadens kontor för att hämta ut nycklar till lägenheten. Tar första bästa buss efter det ut till flogsta för att kolla på lägenheten ordentligt, samt kolla förråd och tvättstuga. Efter det tar jag första bästa bussen hem till Gottsunda och packar ner det sista där med för att sedan börja flyttstäda :P Tar en paus någon gång och skriver ett inlägg före 21.00 imorgon :)

Av Marielle - 3 augusti 2010 12:29

Nu är jag hemma igen för att vädra ut lägenheten och har vi tur så kan vi sova här inatt, annars blir det att sova i Hofors. Ska även packa det sista inför flytten. Allt har gått så fort så jag har no9g inte riktigt grepat att jag ska flutta än. Men det ska nog gå bra.

Ovido - Quiz & Flashcards