Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Marielle - 12 augusti 2010 15:53

Yes, det är det blggen blir när man flyttar och inte gör annat än att städa och packat upp kartonger flera dagar i sträck så hinner man inte blogga och att vi bara har en internetanslutning gör inte saken bättre. Julia ligger här bredvid mig nu och tar ett powernap. Men på söndag blir det bättre, då kommer Julias mamma och bror ner till oss med lite mer saker bl.a en superlång internetkabel från Jan = internet på rummet :D

 

Var för övrigt ner på stan imorgon för att anmäla lite fler fel på lägenheten sedan skulle vi på bio klockan 18.00 så vi gick runt och tittade lite(bilder kommer senare). Skulle ha fyllt på busskortet på pressbyrån, men då pressbyrån var ett gettingbo vågade jag inte att gå in. Var dock in på New Yorker vilket ledde till en ny klänning och en ny t-shirt. Var öven in på Monki och handade på rean 5st diadem och ett midjebälte för 60kr! Gissa om jag var glad :D

 

Vi skulle som sagt se på bio och det blev den nya filmen inception som var jättebra! Men slutet var lite...

Ska inte förstöra filmen för er

 

Idag vaknade jag av att Julia väckte mig och berättade att vaktmästaren var här så att jag vet. Så jag klev upp för att se vad han sa och gjorde. Han fixade till lite fle, men vissa saker är inte standard som gardinstång måste vi skaffa själv. Samma finns det ingenstans att hänga dushen så det måste vi också fixa själv. Får väl försöka att flörta lite med pappa får se hurdet går för jag tror att han ska ha alla verktyg i alla fall och han byggde ändå vårat hus så han borde veta hur man gör även om det är morfar som var rörmåkaren :P

 

Nej nu börjar det här att bli riktigt lång. Kan avsuta med att säga Stockholm-Mariehamn imorgon ;)

Ovido - Quiz & Flashcards