Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Marielle - 31 augusti 2010 16:02

Har haft fullt upp som ni säkert förståt. Inflyttningsfesten blev lyckad :D Mamma fyllde år igår så jag ringde och Grattade henne och pratade lite. Fick reda på att de skulle ner till Norrköping nu i helgen så jag ska också dit och hem. Ska nämligen gå på sångboksmiddagen på lördag. Får se om jag hinner fixa en dalaförfest...hoppas...hoppas, men annars är det som det är. Igår var första dagen som adder och jag mindes såväl hur det var att börja och när allt var nytt hur man fick leta efter alla ställen och förmodligen se väldigt vilsen ut. Iadg är en lång dag. Har haft lektion 9-16 idag. Sedan är det pensionärskryssning med faddrarna ikväll för de små. Detta börjar 18.00 så jag hinner inte hem emellan. Sedan är det uppsamling för NU(Näringslivsutskottet) 21.00 så som ni ser hinner jag inte hem. NU ska stå i baren ikväll så det bir nog ingen sänggång förrän 01.00 och sedan har jag föreläsning 9-12 imorgon (suck). Men imorgon eftermiddag är jag ledig så då ska jag handla :P Nej om man skulle ta och plugga lite då...

Ovido - Quiz & Flashcards