Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Marielle - 25 augusti 2010 23:16

Då var båda tentaorna gjorda i alla fall. Efter tentan igår åkte jag och Julia ut till Boländerna för att lämna in min mobil, julia köpte blommor och fick nya muttrar till sina lådor. Sedan skulle vi ta bussen som gick raka vägen hem istället för att byta på stan. Det tog 1,5h! Ajja då vet man det till nästa gång.

 

Väl hemma tog jag ett powernap på två timmar eller så. Julia väckte mig vid kvart i fem och sa att Naomi skulle komma när som helst. Jaha det blir utgång ändå var min tanke. Detta då Julia fortfarnde är sjuk och hade hostat lite och sagt att hon var trött. Men utgång blev det. Förfest hemma hos mig och julia. Halvvägs in blev Naomi sugen på pizza, vi gick till Ica och fixade det. Vi lyssnade på slayradio och det var så kul, kunde fan inte sluta att le. Mastering swedish 1-3 är fan de bästa avsnitten. "Fuck a shy laplander". Vi tog halvelva bussen ner på stan. På bussen träffade vi en finsk utbytesstudent som vi började att prata med. De klev av en station före oss. Väl av bussen och på väg mot snärkes var det några andra utbytesstudenter som frågade om vägen till snärkes. Vi sa att de kunde följa med oss för att vi skulle dit. Sedan var vi med dem till och från under kvällen. Det var så kul :D Dansade som fan och en massa bra musik. I loved the DJ. Vid tjugo i två stängde de ner det nedre dansgolvet så då drog vi in till stan och möte upp med Joel(Julias bror som bor med oss) och tog en taxi hem.

 

Iadg så har jag sovit och sovit. Vaknade runt ett klev upp ett tag och åt sedan somnade jag om och sov till klockan 19.10 Därav det sena blogginlägget.

 

Nej har ni läst så här lång får ni en elouge och godnatt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards