Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Marielle - 4 augusti 2010 20:48

 till skillnad mot vissa andra. Nu är jag i Uppsala, men jag ska börja från början. Tog en smoothie på waynes med Amalia en timme innan tåget skulle gå. Vi hade jättetrevligt och det var roligt att träffas, då det var ett tag sedan det bara var vi två. Höll nästan på att missa tåget, men kom som tur var i tid och automaten var trasig så jag fick gå till kundbetjäningen och få min biljett. Kollade Gossip girl på tåget(säsong ett). Väl framme hämtade jag ut nycklar och begav mig till bussen. På vägen till bussen gjorde jag ett stop på bianco och köpte två nya väskor som det kommer bilder på senare. Hann precis med bussen. Var väldigt osäker på exakt var jag skulle kliva av men jag kom rätt(puh!). Väl framme var det inte svårt att hitta till lägenheten. Allt såg bra ut förutom att mitt rum måste åtgärdas då det är en massa borrhål och fettfläckar på väggarna. Spisen och fläkten var inte rengjord så jag ska ringa om det imorgon. Var in en snabbis på kontoret mellan bussbytet och fick numret till den jag ska prata med. Fick förresten bara 1nyckel! För förra hyresgästen hade inte lämnat tillbaka sina, så vi kommer att behöva att byta lås. Han hade också lämnat sin tv så jag ska be dem att ta bort den annars skrotar vi den.

 

Väl hemma har jag packat och händlat mat samt haft medel i ugnen som ska rengöras imorgon. Hittade saras kläder i soffan så hon ska få igen dem när hon kommer hit på besök nästa gång.

 

xoxo gossip girl(not)

Ovido - Quiz & Flashcards