Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Marielle - 10 augusti 2010 00:30

Förlåt för att jag inte har skrivit, men det har verkligen varit kaos i mitt liv just nu. Eller rättare sagt jag har haft tusen saker att göra. Flyttade som sagt i fredags och har hållit igång sen dess. Idag var första gång jag och Juia satte oss ner för att varva ner och vi är ändå inte klara än, men snart så. Kanske det kommer lite bilder också. Idag var vi i alla fall på stan och uträttade en massa ärenden. Jag fick välja tapeter till mitt rum då det är en massa fettfläckar och borrhål på väggarna just nu. När vi var på stan så började det hellregna, men både jag och Julia hade som tur var paraplyn.

 

jag och Julia kollade på två filmer och nu sover hon. Jag var tvungen att kolla nätet och skriva lite så att ni inte tror att jag glömt bloggen. Icke sa nicke, bara så fullt upp att jag knappt hunnit sova :P

 

Igår gjorde jag något väldigt jobbigt, men jag mår bättre nu tror jag. Jag har fortfarande inte landat i nuet allt händer på en gång, sist jag hade det så här var under mina nollningsveckor och under min student. Det vill säga jag hann inte ta in allt förrän flera veckor senare och reflektera över mitt liv. Förstå mig inte fel nu, jag vet vad jag gör, men jag brukar otast reflektera över det och allt som händer och nu är det bara shopp, shopp, shopp.

 

Nej om man skulle krypa till kojs, Godnatt på er

Ovido - Quiz & Flashcards