Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Marielle - 16 augusti 2010 11:17

Vi hade så kul i helgen. Det var helt sjuk hur tokiga vi kan vara jag och Julia. Vi åt buffe, dansade och fick 2,5h sömn på ett dygn :P

Men det är så det ska vara, valuta för pengarna ekonom som jag är. Träffade ett helskönt göteborggäng och flertalet dalmasar. Världen är liten, men det visste jag redan ;) Dalmasen var skitkul, han hade pluggat till samhällsvetare eller något åt det hållet och studerat mycket horoskop. Så kläcker han ur sig att jag är oxe och att julia måste vara våg. Så sjukt (för att det stämde).

 

Jag kan också kommentera att ha på sig högklackade i 8h i sträck är inte att rekomendera ;)

Det tokigaste vi gjorde på hela veckan var att gå av båten och precis när vi kommer av börjar det att spöregna och vi bara fortsätter att gå i spöregnet till Alko. Det är det inte många som skulle ha gjort med mig kan jag säga. men det var bara att hänga kläderna på tork i hytten och ta ett powernap på 2h(det är 2h av det 2,5h sömn som vi fick).

 

Lördagkväll blev det gamla Titanic. Den var grymt bra :)

Söndag så kom Julias mamma och bröder. Vi åket runt stan och handlade det sista. Vilket var enormt skönt. Nu har vi en full frys och kyl.

 

Nej mer detaljer än så blir det inte...                                             

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards