Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Det är snart ett faktum

Av Marielle - 20 augusti 2010 08:14

Jag kommer inte att orka varje dag...eller??? Jag vet inte, men just nu har jag väldigt mycket att göra så det blir inte lika ofta som tidigare. Sedan är det också så att om jag skulle blogga om mitt liv just nu så skulle det inte vara särskilt intressant ändå.

 

"Kära dagbok idag har jag pluggat, pluggat och pluggat lite mer"

 

Och nej jag skämtar inte. Detta är mitt liv atm.

Det som kan nämnas är att Julia är förkyld och jag hoppas nummer ett att hon blir frisk så att vi kan gå ut på tisdag. Nummer två att hon inte smittar ner mig ;)

 

I övrigt har det inte hänt mycket. Joel kom inte hem förrän halv fem en natt då han somnat på pendeln. Han kom till Märsta istället för Uppsala :P

 

Jag lever mitt vanligt tråkiga liv. Äter, pluggar och sover. När tentorna är gjorda så kan ni lägga till festar, super och tränar. Haha okej nej så illa är det inte, men ut ska jag.

 

Kryssningen är bestämd nu. Alltså att jag och Julia+ sex styckna till sk åka när Julia fyller år. Dagen är inte bestämd än, mer än att det blir en fredag eller lördag. Det ska bli askul. Får se hur mycket man får sova denna gång 0_o

 

Nej nu ska jag göra mig irodning och sätta fart med plugget :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle - 18 mars 2017 15:31

Hej, Med en trasig dator tappade jag helt att skriva här då min backupdator stänger av sig om man har mer än en flik uppe. Magen går som vanligt upp och ner, men det känns som att det blivit lite bättre sedan jag började med min nya kosthållning ...

Av Marielle - 9 mars 2017 21:43

Har känt av handen lite den här veckan.   Fötterna går långsamt framåt och jag rehabar varje dag. Pratade med sjukgymnasten idag som tyckte att jag skulle gå till en ortopedtekniker för att se omjag eventuellt behövde nya inlägg. Så jag bokade ...

Av Marielle - 20 februari 2017 22:29

Hej, Tiden bara försvann. Jag har träffat dietist och fått mer hjälp med fodmap. Jag har sköt mig, men får vissa dagar halsbränna. I fredag mådde jag dåligt med magen.  Jag hoppas att det är som dem säger 3-4veckor och sedan stbilare mage. ...

Av Marielle - 14 februari 2017 21:26

Idag var en dag med mycket att göra.   Frukost: Havrekuddar Rismjölk   Lunch: kyckling tomat paprika bladspenat gurka   Mellanmål: Risbröd jordnötsmör   Middag: Flutenfritt bröd skinka   Mellanmål: risbröd ...

Av Marielle - 13 februari 2017 21:51

Det går upp och ner, men jag har börjat komma in i det lite.   Frukost: Rismjölk Naturell granola på bovete   Lunch: kyckling bladspenat gurka tomat paprika   Mellanmål: vit chiapudding på rismjölk jordgubbar   Midda...

Ovido - Quiz & Flashcards